Hi Barbie!

嗨!芭比

Hi Ken!

嗨!肯尼

you wanna go for a ride?

你想去兜風嗎

Sure Ken!

好啊!肯尼

Jump in!

上車吧!



I'm a barbie girl, in the barbie world

我是芭比娃娃 生長在芭比國度

Life in plastic, it's fantastic

塑膠裡的生活 是非常奇妙的

You can brush my hair, undress me everywhere

你可以梳梳我的頭髮 幫我打扮帶我到各地

Imagination, Life is your creation

想像一下 生活是你創造出來的



Come on barbie, Let's go party

來吧!芭比 咱們狂歡去

(ah ah ah,yeah)

come on barbie, let's go party

來吧!芭比 咱們狂歡去

(uh oh, uh oh )



I'm a blonde little girl, in my fantasy world

我是個金髮小美女 生長在一個夢幻國度

Dress me up, make it tight, I'm your dollie

幫我打扮 讓我清潔漂亮 我就是你的洋娃娃

You're my doll, rock and roll, feel the glamour in pink

來點搖滾樂 感受這迷人的魅力

Kiss me here, touch me there, hanky-panky

親親我 摸摸我 好不快樂

You can touch, you can play, you can say I'm always yours

你可以碰觸 你也可以玩弄 如果你開口 我會一直陪在你身邊



I'm a barbie girl, in the barbie world

我是芭比娃娃 生長在芭比國度

Life in plastic, it's fantastic

塑膠裡的生活 是非常奇妙的

You can brush my hair, undress me everywhere

你可以梳梳我的頭髮 幫我打扮帶我到各地

Imagination, Life is your creation

想像一下 生活是你創造出來的



Come on barbie, Let's go party

來吧!芭比 咱們狂歡去

(ah ah ah,yeah)

come on barbie, let's go party

來吧!芭比 咱們狂歡去

( uh oh, uh oh)



Make me walk, make me talk, do whatever you please

教我走路 教我說話 教我任何事

I can act like a star, I can beg on my knees

我會像明星一樣表演 我會跪地懇求

Come jump in, bimbo friend, let us do it again,

再來一次吧 鬧翻天 大攪局 咱們狂歡去

hit the town, fool around, let's go party

再來一次吧 鬧翻天 大攪局 咱們狂歡去



Oh, I'm having so much fun!

OH!肯尼,你真有趣。

Well Barbie, we're just getting started

芭比,我們才剛開始呢!

Oh, I love you Ken!

OH!我愛你,肯尼。

arrow
arrow
    全站熱搜

    小暉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()